Izmantojot kondicionieri, nevajadzētu vērt vaļā logus, jo tas sistēmai uzliek papildu slodzi. Jārēķinās, ka kondicioniera izmantošana patērē aptuveni par 0,5-1 litru vairāk degvielas uz 100 nobrauktajiem kilometriem (tas ir, 5 – 10 % pie kopējā patēriņa).
Automašīnas gaisa kondicionēšanas sistēma kalpos ilgāk, ja arī aukstajos ziemas mēnešos pāris reižu to ieslēgsiet vismaz uz 5 minūtēm. Ja sistēmu ilgi nelieto, detaļām netiek nodrošināta eļļošana, tāpēc izkalst gumijas, sāk plaisāt blīvslēgi un veidojas vietas, kur noplūst gāze.
Dzesētājs lieliski kalpo kā mitruma savācējs no salona, tāpēc to iesaka izmantot lietainā laikā (atsevišķi vai kopā ar apsildes sistēmu), kad redzamību pasliktina no iekšpuses aizsvīduši stikli.
Nav jāuztraucas, ja pēc dzesētāja lietošanas zem automašīnas veidojas peļķīte. Tas tikai liecina par to, ka no sistēmas labi izvadās kondensāts.
Jaunāku modeļu automašīnās klimata kontroles sistēmai ir savi gaisa filtri, kas tehnisko apkopju laikā regulāri jāmaina.
Karstā laikā vajadzētu pavērot kondesātu, tas arī liecina par labu kondicioniera sistēmas darbību.
Veikt reizi gadā ventilācijas sistēmas dezinfekciju.( vēlāk to sapratīsiet!)
Sekojiet temperatūras rādītājiem instrumentu panelī.
Regulāri tīrīt automašīnas salonu. Kad ieslēdzat ventilatoru recirkulācijas režīma, tas sūc gaisu no salona apakšas. Uz paklājiņiem sakrājušos putekļus un netīrumus ventilators iesūc ventilācijas sistēmā un pēc tam ar gaisa strūklu iepūš braucējiem tieši sejā.